UEDAŞ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE ÇAĞRI MERKEZİ PERSONEL SAYISINI ARTIRIYOR
UEDAŞ müşteri memnuniyetine yatırım yapmaya devam ediyor. 2024 yılında şebeke yatırımlarına artırarak devam eden UEDAŞ diğer taraftan da müşteri memnuniyetini sağlamak için çalışmalar yapmaya devam ediyor.
Bu kapsamda müşterilere daha hızlı hizmet sunmak amacıyla UEDAŞ'ın çağrı merkezi personel sayısı da artırılıyor. UEDAŞ ile İşkur arasında imzalanan protokole göre, İşkur'un yürüttüğü İEP (İşbaşı Eğitim Programı) uygulaması kapsamında UEDAŞ Çağrı Merkezi'nde 28 personel daha istihdam edilecek. Genel Müdürümüz Gökay Fatih Danacı ile Kars İŞKUR Müdürü Yusuf Bulut arasında imzalanan protokol sonrası hayata geçecek eğitim programı 18.03.2024'te başlayıp 27.06.2024 tarihinde tamamlanacak, bu süreçte yaklaşık 3 aylık eğitimlerini tamamlayan personeller, UEDAŞ müşterilerine daha kaliteli müşteri hizmetleri sunacaklar.